ﻣﻦ ﺗﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺶ ﻓﮏ ﻣﯿﮑﺮﺩم GF ﻣﺨﻔﻒ ﮔﻮﺟﻪ ﻓﺮﻧﮕﯿﻪ …
جدا شما پشتتونو چجوری لیف میزنین ؟؟؟
من پشتم یه نقطه ی کور دارم که نزدیک به ۲۵ساله لیفش نزدم ؛ آخرم از همونجا میگندم میمیرم !
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻣﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻟﺤﻦ ﺟﺪﯼ ﻭ ﺧﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺩﮐﺘﺮ ﺑﮕﻢ : ﻟﻄﻔﺎ ﺣﺎﺷﯿﻪ ﻧﺮﻭ ﺩﮐﺘﺮ !
ﺑﻌﺪ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﻢ ﻭ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﻣﻄﺒﺶ ﺑﻪ ﺍﻓﻖ ﺧﯿﺮﻩ ﺑﺸﻢ
ﻭ ﺑﮕﻢ : ﻓﻘﻂ ﺑﮕﻮ ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﺩﯾﮕﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﻢ ؟
ﺑﻌﺪ اونم ﺑﮕﻪ : ﺑﯿﺎ ﺑﺘﻤﺮﮒ ﺑﺎبا ﺳﺮﻣﺎ ﺧﻮﺭﺩﮔﯽِ نمی میری !
گوسا
لهته بودم قصابی ، خیلی هم شلوغ بود …
قصابه گوشت هر کی آماده میشد اینجوری صداش میزد : گوساله کی بود ؟ گوسفند بیا اینجا
به من گفت : تو گوسفندی ؟
گفتم : نه من گاوم !
گفت : اینجا گاو نداریم همه یا گوسفندن یا گوساله
دیشب تو حال خوابیدم یکم اونور ترمم یه گلدون کاکتوس بود
صبح مامانم اومده بایه نگرانی خاصی میگه گلدونه نیستش تو نخوردیش !
یعنی شما میگید منو چی فرض کرده ؟
لامصب چقد هوا سرده !
هوا داره اینجوری می کنه که ما دلمون بغل بخواد
ولی من که گول هوا رو نمیخورم به جاش ۲تا پتو می ندازم روم
با لبخند وارد شو واگرنه با لگد میام تو صورتت لبخند زنان راهی اون دنیا بشی...
ما را در سایت با لبخند وارد شو واگرنه با لگد میام تو صورتت لبخند زنان راهی اون دنیا بشی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 14:59